Podpowiemy, w jaki sposób korzystać z naszych danych, aby znacząco skrócić czas wystawiania aukcji i zwiększyć rentowność Twoich działań.
Wybór produktów do sprzedaży
Raport podaje wartość sprzedaży danego produktu w ciągu minionych dni. Dzięki temu można pominąć produkty na które nie ma popytu i koncentrować wysiłki sprzedażowe na tych z popytem największym. Podajamy również aktualnie najniższą cenę produktu na Allegro - zestawianie tej wartości z Waszymi cenami zakupu odpowie na pytanie czy stać nas na sprzedaż danego produktu.
Wybór kategorii Allegro
Kategorie Allegro są niejednoznaczne, bardzo często ten sam produkt logicznie pasuje do wielu różnych kategorii - nasz system analizując wartość sprzedaży danego produktu w każdej z kategorii, podaje tę, w której produkt sprzedawał się najlepiej.
Abc
Wybór nazwy aukcji
Często sprzedawcy pomijają w nazwie ważne słowa kluczowe, po krótych klienci szukają produktów co negatywnie wpływa na wyniki sprzedaży - w raporcie podajemy słowa kluczowe, które pojawiały się w aukcjach z najlepszą sprzedażą.
Szybkie reagowanie na zachowania kontrahentów
Poinformujemy Cię (na przykład mailowo) jeśli Twoi konkurenci zmienili cenę na niższą od Twojej lub wystawili nową aukcję dla produktów, które sprzedajesz. Możemy też dostarczyć raport z cenami istotnych konkurentów dla całego Twojego asortymentu.
Zaufali Nam